• Oferim brand awareness pentru publicul-țintă format din segmentul profesional activ, cu venituri medii-mari și vârsta cuprinsă între 18-55 de ani, bărbați și femei.
  • Asigurăm comunicare directă cu grupul-țintă în medii în care sunt promovate sănătatea și stilul de viață activ.
  • Oferim expunere optimă a produsului sau serviciului de promovat: consumatorul targetat va avea acces la produsul sau serviciul tău într-un moment când are o dispoziție bună și este foarte receptiv la idei noi.
  • Ajungem lunar la peste 2000 de persoane și avem un trafic de peste 150.000 de vizitatori/an in regiunea Olteniei.
  • PROFILUL MEMBRILOR TTW SPORTS Club 


    Clienții sunt persoane care aparțin segmentului business și corporate, din mediul urban, cu venituri medii-mari, bărbați și femei, cu un stil de viață activ, care pun preț pe sănătate și înfățișare și care integrează în rutina lor activități de fitness&wellness.

    SEGMENTE:

    • Persoane active, din mediul corporate & multinational (middle si top management)
    • Institutii de stat (segmentul medical, politic)
    • Persoane publice (sportivi, actori, artisti)
    • Antreprenori
    • Elevi de liceu

    GEN: 50%femei/50% barbati

    VARSTA: 25-55 ani 

    CANALE DE PROMOVARE 


    CANALE INDOOR:

    • Panouri publicitare de interior
    • Activități dedicate de sampling
    • Activități dedicate de branding
    • Plasări de produs in club
    • Panouri in zona de vestiare
    • Logo pe echipamentele antrenorilor

    CANALE ONLINE:

    • Newsletter
    • Facebook Page
    • Instagram 
    • Materiale saptamanale in presa online din regiune
    • Revista.ttwsports

    SPONSORIZĂRI ȘI EVENIMENTE:

    • Maraton
    • Bootcamp in zone de munte si mare /2 ori pe an
    • Conferințe de presă
    • Evenimente dedicate si branding cu un anumit scop