Te-ai întors din concediu și tot apeși pe snooze când trebuie să mergi la sală? Aceste 7 trucuri te vor ajuta să îți reintri rapid în ritm.

Setează-ți un obiectiv
Cotrobăie prin hainele cumpărate toamna trecută și găsește un obiect vestimentar care nu-ți mai vine bine. Agață-l pe un stander și lasă-l undeva la vedere. Eventual, să fie primul lucru pe care-l vezi când deschizi ochii, ca să te motiveze să te dai jos din pat și să fugi direct la sală.

Alege clase ușoare sau antrenamente scurte
Ia-o cu pași mici. Mergi la clase de intensitate redusă, cum sunt cele de Pilates, sau la unele de 30 de minute, ca CXWORX. Dacă te antrenezi în sală, optează pentru programe mai scurte – chiar și un mers pe banda înclinată, timp de 15 minute, este suficient ca să îți redeschidă pofta de mișcare.

Fă echipă cu cineva
Dacă ai un prieten veșnic dornic de sport, roagă-l să se țină de tine și să insiste să-l însoțești la antrenamente de câte ori merge și el. În caz că nu ai un astfel de personaj în jurul tău, pune pariu cu cineva că poți merge la sală de două ori pe săptămână – pentru început.

Schimbă playlistul
Cu siguranță peste vară ai căpătat noi obsesii muzicale. Updatează-ți playlistul pentru antrenament cu piesele care te fac oricând să te ridici de pe scaun.

Ține un jurnal
De fiecare când ajungi la sală sau faci puțină mișcare (fie că te plimbi în parc, mergi rapid sau dai o tură cu bicicleta), notează-ți ce fel de activitate ai avut, cât timp a durat, câte repetări ai făcut etc. Încearcă să crești intensitatea și numărul exercițiilor, de la o zi la alta. Odată notate, vei putea observa evoluția din ziua 1 până în ziua în care ți-ai atins obiectivul.

Schimbă-ți mindestul
Toamna este un bun început pentru orice, mai ales pentru o schimbare fizică. Intră în starea back to school și imaginează-ți că ai un examen pentru care trebuie să înveți constant, ca să obții nota de trecere. Sau chiar să te numeri printre premianți. Ce câștigi? Un corp bine sculptat și o stare de sănătate de invidiat.