Exercitii active/Antrenamente

De ce nu iti creste masa musculara desi mergi la sala ?

luni, 06 august 2018


Catalin Ghenea, antrenor personal TTW Sports Club, ne prezinta cateva cauze pentru care muschii nu cresc atat de mult pe cat ti-ai dori .

De ce nu cresc mușchii sau de ce nu apare tonifierea dorită, deși mergi la sală - Posibile cauze:

▶ Unitățile de măsură ale antrenamentului tău ( Volumul, intensitatea, densitatea și frecvența ) nu sunt calibrate conform tipului tău somatic, nu sunt adaptate stilului de viață și nu merg pe linia obiectivului;
▶ Alimentația ta nu este specifică scopului propus. Poate prea mulți carbohidrați simpli ( pâine albă, dulciuri, paste, băuturi carbogazoase, zahăr sub orice formă, Fast food), grăsimi trans ( prăjeli ) și grăsimi saturate ( grăsimi animale );
▶ Lipsa hidratării - toate procesele metabolice intracelulare se desfășoară în prezența a doi factori cruciali: apa și oxigen. Bea apă;
▶ Partea genetică nu te ajută. Dacă ești ectomorf ( slab, oase subțiri ), ai nevoie de suplimente de calitate;
▶ Ești în supraantrenament - prea mult volum și intensitate a antrenamentelor, prea puțină recuperare după antrenamente ( poate prea puține ore dormite noaptea), alimentație deficitară fie în aminoacizi esențiali, fie în carbohidrați complecși;
▶ Nu ești consecvent. Mușchii sunt un bun și se obțin destul de greu, în timp - luni și luni de zile de antrenamente specifice, poate chiar ani de zile, plus o combinație între o alimentație curată, specifică și recuperare suficientă după antrenamente.

Un sfat: Dacă ești începător într-ale Mișcării și vrei rezultate, mergi la o sală care să-ți ofere tipuri de antrenamente personalizate, antrenori personali calificați, cel puțin 6 luni.

Articol scris de : Catalin Ghenea 


Comentarii